2012. április 17., kedd

Szép gondolatok.;)

‎" A legnehezebb dolog a világon: szomorú szívvel belemosolyogni a feléd rohanó élet nevű vonat képébe! "



‎" Az élet arról szól, hogy bízz az érzéseidben. Kockáztass! Merj önmagad lenni! Tanulj a múltból. Becsüld meg az emlékeket, és vedd észre: az élet soha nem áll meg, mindig megy tovább. "



" Néha amikor azt mondom, hogy: " Jól vagyok! ", azt akarom, hogy valaki nézzen a szemembe és azt mondja: " Mondd az igazat! " "


 

 Ha kisfiam lesz , az lesz az első dolog , amit megtanítok neki , hogy a lányok szíve nem játékszer.

 

 

 

Én csak 1 kislány vagyok .. Hiszek a tündérmesékben, van kedvenc kispárnám, félek a sötétben, és sírok ha megbántanak ..

 

 


 Nem érdekel ,hogy sárga vagy-e, vagy fekete, fehér, biszex, hetero, meleg, alacsony, magas, kövér, anorexiás, buta, okos vagy bármi más.. amíg kedves vagy velem, én is az leszek. Ilyen egyszerű az egész. :)


│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│ └└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└

Az élet, mint a zongora, a fehér billentyűk → boldog percek, a feketék → szomorú időszakok..de nem szabad elfelejteni, hogy mindkettő szín együtt játszva éri el a csodálatos dallamot :)


~Levegőnek nézel, ahogy elmész mellettem s letagadod az érzést, hogy valaha is kellettem. Nem nézel a szemembe, tán félsz attól, amit látnál? Pedig a szememben van minden mire valaha is vágytál!~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése