2012. április 15., vasárnap

Olvasd.!->

 

 Szeretsz? Nagyszerű. Gyűlölsz? Azt hiszem, túlélem. Szerinted csúnya vagyok? Ne nézz rám. Nem ismersz? Akkor ne ítélkezz. Azt hiszed, ismersz? Szerintem fogalmad sincs, milyen vagyok..



.Egy párkapcsolat 2 emberről szól, DE néhány ribanc nem tud számolni.....-.-


‎"A becsület lassan, csak egy bejegyzés a szótárból
Hogy lett ennyi ribanc istenem egyetlen bordából" :D:D:D

Lehetsz te bárki, én nem vagyok senki, de próbálok mindig az agyadra menni. Lassan követni, sötétben kilesni, hogyan tudnál az ablakon kiesni...=DDD

‎~ úgy elmondanám........úgy kikiabálnám az egész világnak........úgy a füledbe súgnám........úgy bebizonyítanám.........hogy mennyire utállak ;D♥



Kamuztál, hazudtál arról, hogy te szeretsz, most meg rajtam nevetsz, hogy kidobtál kerek-perec, de jobb, ha tudod, hogy egy marha vagy, ha majd sz*rban leszel, az én pofám lesz bizony marha nagy.!



 


Soha ne keverd össze a személyiségemet a viselkedésemmel.
mert a személyiségem én vagyok, a viselkedésem meg attól függ, te ki vagy ! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése