2012. április 17., kedd

 Magáány..


"Akkor tudod ,mi is az a magány,
Ha egyedül sétálsz egy hűvös éjszakán!
Az éjszakába kiáltod kedvesed nevét,
De nem hallja azt ,csak a nyomasztó sötét."

"..Sötétben álltam fájó magányban,
csalódnom kellett a szebb világban
Szürke volt minden,nem láttam színeket
Csak múló szerelmet,összetört szíveket."

"Oh,drága magány,az egyetlen társam,kivel már az élet,olya sokszor megpróbáltam,S mindig ugyanaz,csalódások sora,Mindig nézz előre,de vissza soha!"

"Magam vagyok.Nagyon.
Kicsordul a könnyem.Hagyom.
Viaszos vászon az asztalomon,
Farigcsálok lomhán egy dalon.
Vézna.szánalmas figura Én.
S magam vagyok e föld kerekén."

"Légy jó és magányos leszel!"

"Egyetlen szív Kell csak Nekem!Egy messziről dobbanó jel!Egyetlen szó,egy halk igen,melyet egy magányos csillagnak üzensz."

"Én is voltam egyszer kisgyerek
játszottam,mint a többiek.
De már felnőttem,s egyedül vagyok.
nincs senki,kire számíthatok."

"A magány az,mikor belenézel a tükörbe és a semmi néz vissza rád."

"Figyeljetek,létezem fogja már valaki a két kezem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése