2012. április 17., kedd




 Hiányzol! :(


"Hiányzol mint testnek a vér,szinte éget,hogy nem vagy az enyém.Hozzád repülnék mint egy gondolat, hiányzik minden ami Te vagy!"

"Rád gondolok reggel,
Rád gondolok este,
Bevallom,hiányzol nekem!"

"Ha eszembe jut,ahogy a szemembe néztél,akkor jut eszembe:HIÁNYZOL!"

 "Hiányzik az,ahogy játszottunk,hiányzik az,ahogy egymásra néztünk,hiányzol Te nekem!És bántani fog örökké,hogy nem én mondtam:Szeretlek!"

Nem tudok aludni, remeg a szívem, hiányzik, hogy kezed kezemhez érjen. Riadtan ébredek, merre vagy, hol lehetsz. Megnyugszom, csak mondd, hogy szeretsz."

„Égre nézek felhöket látok s a felhökben a Te arcodat látom. Csendes szélben hangod hallom, ha elbújik a Nap akkor is tudom, hogy szeretlek s hiányzol nagyon!”

„Nyugszik a hajnal, pihen a táj, nem tudok aludni, mert valami fáj. Téged kereslek, utánad vágyom, mert nem hiányzott így még senki a világon.”

"Hiányzol,ha nem vagy velem. Édes csókjaid hiányoznak nekem. Olyan jó lenne most veled lenni, s mindig csak Téged ölelni!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése