2012. április 15., vasárnap

                                     Sztem cuki..:')


 látom a szemeden hogy idebujnál hozzám, gyere lépj közelebb, neked nem kell sorszám..♥


‎"Nem tehetek róla, sosem ment a színlelés.. adom magam mindig, ez olyan mint a szívverés.."


‎" Ordítanám, ahogy kifér a torkomon, hogy én mindig másképp gondolom. "


‎~Ha ma elvesztem, holnap újrakezdem, ha egymagamban is kell összeesnem.Talán jobban is lehetne élni..hisz egy halálraítélt is tud még remélni.

~Ne számíts jóra és nem csalódhatsz nagyot, Attól nem vidám az életem hogy az arcomra mosoly fagyott .. :)


Ha a kockás a divat, csíkosat veszek.
Olyan, mint más sosem leszek!
Mindig az áramlattal szembe megyek,
Reklamálni nálam lehet. (;



amikor szomorú reggel rosszul ébredsz fel , csukd be a szemed és kezd el újra még egyszer. ♥ :)


Nem az a kedves, aki szép, hanem az a szép, aki kedves.


Elegem van, hogy hülyíted a fejem, minden nap csak játszol velem… csak eszköz vagyok a kezedben, ez kifejezi, hogy te vagy itt az éretlen...


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése